onlain sesxebi - ყველა

ხალხი მუზეუმში ვერ მიხვდა, თუ რატომ იყო ცენტრში მდგარი ფიგურა დაფარული. შემდეგ კი წარწერა ამოიკითხეს...

უენდელ კასლს არტ-ავეჯის ნამდვილ ბაბუად თვლიან. დიზაინერებს შორის პირველად სწორედ მან ჩათვალა მაგიდები და სკამები სკულპტურებად. ის ქმნიდა ასეთ ნამუშევრებს და მათ, როგორც ხელოვნების ნამდვილ ნიმუშებს, ისე ყიდდა.
მისი ნამუშევრები ყოველთვის წარმოუდგენელი რეალიზმით გამოირჩეოდნენ. და როცა მისი ავეჯი გამოფენებზე გაჩნდა, მალევე გამოიწვია მნახველების უმრავლესობის ჩარევა.
მის ნამუშევარსა და უბრალო ინტერიერის ნივთს ხომ ერთი შეხედვით ვერ გაარჩევდი. მისი მხატვრული ავეჯი ყველას გაოცებულს ტოვებდა მაიამიდან ბაზელამდე და ნიუ-იორკიდან ტოკიომდე.
ხალხი მუზეუმში ვერ მიხვდა, თუ რატომ იყო ცენტრში მდგარი ფიგურა დაფარული. შემდეგ კი წარწერა ამოიკითხეს...


ის თითქმის ნახევარი საუკუნეა მსგავს შედევრებს ქმნის და მათში მთელს სულ დებს. ამიტომაც მან იცის მხატვრული ავეჯის აზრი. ჯერ კიდევ 80-იან წლებში მან შექმნა საათების კოლექცია, რომელთაგან ერთ-ერთ ეკზემპლიარს საათის მექანიზმი არ ჰქონდა. სწორედ მას დაარქვა Ghost clock - მოჩვენების საათი.
ხალხი მუზეუმში ვერ მიხვდა, თუ რატომ იყო ცენტრში მდგარი ფიგურა დაფარული. შემდეგ კი წარწერა ამოიკითხეს...


ეს საათი უენდელ კასლმა ჯერ კიდევ 1985 წელს შექმნა. ორი წლის შემდეგ ის ვაშინგტონში, ამერიკის ხელოვნების მუზეუმში გადაიტანეს. თუ ამ ნივთს უცბად შეხედავ, გეგონება, რომ ეს ძველი საათია, რომელსაც თეთრი ნაჭერი გადააფარეს.
ხალხი მუზეუმში ვერ მიხვდა, თუ რატომ იყო ცენტრში მდგარი ფიგურა დაფარული. შემდეგ კი წარწერა ამოიკითხეს...


მუზეუმის სტუმრებს უცნაურად მოეჩვენათ დარბაზის ცენტრში ასეთი ნივთის დანახვა. მათ ეგონათ, რომ ეს იყო ახალი ექსპონატი, რომელიც ახლახანს ჩამოიტანეს, ზოგიც ფიქრობდა, რომ ის უბრალოდ დაზიანდა.
ხალხი მუზეუმში ვერ მიხვდა, თუ რატომ იყო ცენტრში მდგარი ფიგურა დაფარული. შემდეგ კი წარწერა ამოიკითხეს...


თუმცა გადასაფარებელი არც კი შერხეულა - ხალხი მხოლოდ დაფაზე წარწერის ამოკითხვის შემდეგ ხვდებოდა, რაში იყო საქმე.
ხალხი მუზეუმში ვერ მიხვდა, თუ რატომ იყო ცენტრში მდგარი ფიგურა დაფარული. შემდეგ კი წარწერა ამოიკითხეს...


"თავიდან გვეჩვენება, რომ "მოჩვენების საათი" უბრალო ძველი საათური მექანიზმია, რომელსაც ნაჭერი აქვს გადაფარებული და თოკითაა შეკრული. მაგრამ ახლო დათვალიერების შემდეგ ტყუილი გამოაშკარავდება: მთლიანი სკულპტურა მთლიანი წითელი ხისგანაა გამოთლილი."

"ოსტატი ყურადღებით მუშაობდა თითოეულ დეტალზე და შესაბამისი საღებავით დიდი ილუზია შექმნა."
ხალხი მუზეუმში ვერ მიხვდა, თუ რატომ იყო ცენტრში მდგარი ფიგურა დაფარული. შემდეგ კი წარწერა ამოიკითხეს...


ნივთი სრულყოფილი იყო, ვერავინ ხვდებოდა, რომ ფიგურა მთლიანი ხისგან იყო გამოთლილი.

ამის არმოჩენა ფოტოზეც შეუძლებელია.
ხალხი მუზეუმში ვერ მიხვდა, თუ რატომ იყო ცენტრში მდგარი ფიგურა დაფარული. შემდეგ კი წარწერა ამოიკითხეს...


ხალხი მუზეუმში ვერ მიხვდა, თუ რატომ იყო ცენტრში მდგარი ფიგურა დაფარული. შემდეგ კი წარწერა ამოიკითხეს...


შეიძლება უენდელის ნამუშევრების სრულყოფილების საიდუმლო იმაშია, რომ მას მისი საქმე უბრალოდ უყვარს. დიზაინერი უკვე 85 წლისაა მაგრამ ახლაც სავსეა იდეებითა და მათი გასახორციებელი ძალით.
ხალხი მუზეუმში ვერ მიხვდა, თუ რატომ იყო ცენტრში მდგარი ფიგურა დაფარული. შემდეგ კი წარწერა ამოიკითხეს...


ხალხი მუზეუმში ვერ მიხვდა, თუ რატომ იყო ცენტრში მდგარი ფიგურა დაფარული. შემდეგ კი წარწერა ამოიკითხეს...

უენდელ კასლს მრავალ შემოქმედებით წელს ვუსურვებთ. დაე მისმა ნამუშევრებმა კვლავაც გააკვირვოს, გაახაროს და აღაფრთოვანოს სამყარო.

წყარო: https://ofigenno.com/prizrachnye-chasy